Monogramos táska virágokkal

 2012.01.27. 22:58

Jó pár évvel ezelőtt volt egy kedves ismerősöm, aki szintén szeretett kézműveskedni és az ő mintái közt nézelődtem, mikor megtaláltam ezt. 
Kitaláltam, hogy meg akarom csinálni. Kaptam hozzá szükséges alapot, fonalat és rövid tanítás után hozzákezdtem. Nagyon élveztem, ahogy láttam kialakulni a képet, majd mikor végeztem, el voltam ájulva magamtól(hozzáteszem, nem voltam több, mint 12).

Egy ideig nézegettem, aztán rájöttem, hogy szép, szép, de mi legyen vele? A kedves segítőm kitalálta, hogy csináljunk belőle táskát. Előkapta a varrógépet, volt farmer-anyaga és hipp-hopp megvarrta nekem. Csak úgy ámultam...

Persze azóta is imádom, hisz akármihez felvehetem ráadásul tutibiztos, hogy egyedi :)

Címkék: táska hímzés monogram

A bejegyzés trackback címe:

https://csibecsodak.blog.hu/api/trackback/id/tr763908307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása